Subject: FW: Paikvaatlus
From: "Almar Nuuma" <[email-masked]>
To: "Vivian Uustal" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 11:25:38 +0300

Tere Vivian!

Palun lisada pöördumine Deltas täitmiseks LÕPK OJB peainspektor Madis 
Pintson`le.

Parimat

Almar Nuuma

Ohutusjärelevalve büroo

juhataja

+372 515 3203

+372 733 7314

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Jaama 207 | 50705 Tartu

paasteamet.ee <https://www.paasteamet.ee>

olevalmis.ee <https://www.olevalmis.ee>

ohutusportaal.paasteamet.ee <https://ohutusportaal.paasteamet.ee>

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: SA Otepää Tervisekeskus <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 17, 2025 11:19 AM
To: Almar Nuuma <[email-masked]>
Subject: Paikvaatlus

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

SA Otepää Tervisekeskus soovib suurendada üldhooldekodu teenuse kohtade arvu 
Tartu mnt 2 Otepää I korrusel nelja koha võrra. Päästeamet on väljastanud 
teatise 2024.aastal. Majandustegevuse register nõuab vastavat teatist 
2025.aasta osas. Voodikohtade arv kogu hoone peale suureneb 34-lt 38-le.

Lugupidamisega

Krista Anton | juhatuse liige | SA Otepää Tervisekeskus |

+372 76 68 561   <mailto:[email-masked];> [email-masked]; 
|Mob: 52 57 697|